tillbaka till bloggandet efter sjukdom!

Hejsan eller godkväll kanske jag ska säga!

Nu är jag äntligen tillbaka till skrivandet igen! Det känns som att jag inte har skrivit på jätte länge. Sitter här vid mamma och pappas dåliga dator som ej har några bilder eller musik. Allt är bra med mig förutom att jag har ont i bihålorna men det är skitsamma huvudsaken är att jag känner mig pigg. Dom senaste dagarna har jag bara liggit och kolla på film, sovit,  interssant?  Så ser en vardag ut för en sjukling som jag har vart!

Planeringen för helgen ser lugn ut eftersom jag inte känner mig helt återställd ännu. Imorgon (fredag) ska jag hitta på nåt med pojkvänen, försöker bara komma på vad. Kanske biljard? 




  

Kommentarer
Postat av: louise

kommer du imorgon babe? <3

2009-01-08 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0