sammanfattning av nyår!

Jag hann och bli rättså frisk till nyårskvällen såpass att jag orkade kliva upp ur sängen och gå på fest, rätt bra gjort?
Kvällen blev väll rättså kul iallafall, först var vi hos Olle på förfest. Sen drog vi på en fest vid hertig karls alle, huset hade dansgolv så när lady gaga,pokerface spelades släppte jag loss! Sjöng även karoke så man tappade rösten!

 När tolvslaget började närma sig drog jag och Sturk till slottet och kolla på fyverkerierna.
Alla korkade upp sina champanjeflaskor och det sprutade åt alla håll men jag lyckades inte få nått på mig men dessvärre fick emma på sig, haha!

Vid slottet träffar man dom  mesta man känner så fick en hel del kramar, nyårspussar av alla kompisar!
Hade ni ett bra nyår? Det hade iallafall jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0