ja är mindre värd än andra i min klass

Jag har haft ridning som inriktning i skolan, men första året kändes halv oseriöst eftersom Laica blev sjuk i agusti förra året och hon började då få behandlingar, hela 8 stycken på mindre än 1 år. Har då inte kunnat tävlat , tränat och det fick mig att tappa lusten för ridning. Och därför bestämde jag mig för att inte ha någon specialidrott i skolan och istället försöka gymma på specialidrottstiden för att inte tappa poängen, men det fick jag inte för ISMO(våran lärare) för han sa att sam-idrott är en ren satsning och därför har jag nu förlorat 300 poäng i skolan. 

Istället går jag på Iv val på måndagar då jag slutar halv 6 på kvällen och går en media kurs på onsdagar med 3orna, men även om jag går dom jobbiga kurserna så ligger jag fortfarande efter med poängen och måste gå extra kurser i 3an med.

Grejjen som jag vill komma till är att Amanda S i våran klass har också hoppat av sin specialidrott, men hon får gå kvar och löpa med friidrottarna för gott syfte för att hon spelar fotboll på fridtiden?  Jag spelar också fotboll på fritiden och har gjort det ända sen jag var liten och har aldrig tagit ett uppehåll. Jag föreslog då om jag också kunde få löpa med friidrottarna på specialidrottstiden istället för att förlora mina 300 poäng, men det gick absolut inte, det är FEL väg att gå enligt ISMO! Då sa jag att jag vill gå fel väg som Amanda och inte behöva gå extrakurserna men det går Absolut inte enligt honom. Varför undrade jag? Och det har jag undrat och tjatat på Ismo i 1 månad, inget händer.   Jag känner mig så orättvist behandlad, det var de jag ville komma fram till.

Jag kunde inte rå för att Laica blev sjuk, att jag tappade intresset, att jag har haft otur med min hälsa och att det värsta av allt  i mitt liv, att vi måste avliva Laica den 26 oktober,imorn. Varför har Ismo ingen förståelse att jag vill egenltigen lösa den här situationen, jag tappade intresset pågrund av själ och jag är orklös att skaffa en ny ponny bara för att ha ponnyn i ett halv år till för att jag ska få mina 300 poäng i skolan? Det kommer ta tid för mig att skaffa en ny häst nu efter jag avlivat min ponny, jag kan inte bara köpa en häst och må dåligt över det för att få 300 poäng i skolan, har ismo inget hjärta eller vad är det frågan om.  Som sagt jag känner mig osrättvisst behandlad i skolan och kmr idag vända mig till rektorn,

Vad tycker ni om det här?






















Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jag vet att ingen tycker om sådana här kommentarer, men jag vill verkligen att min blogg ska nå ut till alla som tycker att Marie Picasso är en bra sångerska.



Så gillar du henne tycker jag du ska besöka min blogg :)



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-10-25 @ 16:13:32
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/
Postat av: caroruu

seriöst ? hur orkar du sirtta å skriva om marie picasso när jag skriver hur djupt ledsen,besviken jag är på allt, komma snart förlora min häst? HARU INGEN RESPEKT LR? fan ta dig säger jag bara..

2008-10-25 @ 23:49:43
URL: http://dirtycarrouu.blogg.se/
Postat av: Marie

Förlåt, jag hade inte läst vad du skrev.

2008-10-26 @ 00:05:23
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0