26 juli...sliten



åhhh helt sliten men jaf får skylla mig själv :)  igår blev de partyy hos Hassan , de va skööjj ;b  sen blev de efterfest hos nisseboyyy å de v också kul!  jag festade med nathalie,siri,jossii men sen på  kvällen drog alla hem å ja fick inte plats i bilen för teddyn å hans polare var också med :P  såå jag fick sova kvr hos nisse men de gjorde fan ingt för måddde inte så bra ändåå :P  nissse pysssola om mig hela tideeeen imorse när ja mådde sämst. han hämttade vatten så spydde jag upp allt sen dushade jag spydde, fick vatten, spydde. han gjorde frukost spydde upp den, aaa drack 4 liter vatten ;s haha seeen lyckaddes ja ta mig ut sängen iaf å ta bussen hem till Fjugesta!! : > på bussen träffade jag Jennifer som jag satt å pratade med hela vägen, hooon är bra hon <3

pusssstja

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

du ser ut som xtina på denna bilden, i videon dirty

2008-09-23 @ 16:20:04
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0