25 juli.... hot

jag med min roliga sminking ;D


sitter å dunkar NIGHTWISHHHH <3 i hela huset så de skakar haha näjjä men typ mitt rum iaf! fyfan jag älskar dooom såå jävla mkt.... tänkte rida laica snart när det blivit lite svalare ute å sen ska jag ta mig ett bubbelbad å sen ha håårinpackning å fixa mina naglar lite å bara pysssla om mig själv, de behövs ibland :D PARTYYYYYYYIY imööörn dåå, alltid partiiiii partii nu förtiden !  brorsan hämtar oss antagligen å skjussar te stan å sen ska vi te bussen te johnny på partyyyy partyyy ;D  jajaja finaland å kryssning har vart kul:> även om min mamma inte är världens roligaste å åka med men men !!!!!!!

tagggtaggtaggggggggg

Kommentarer
Postat av: Anonym

darling <3<3<33

2008-09-16 @ 13:15:14
URL: http://lalalalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0