Under 2008 har jag :

  • Under 2008 har jag haft mycket känslor inblande bl.a. Mycket har vart jobbigt, blivit stora förändringar på min vardag osv men det har även lett till något posetivt.
  • 2008
  • Fick många nya vänner men tappade snabbt kontakten
  • tänkte hoppa av skolan
  • Vart i slagsmål minst 2 gånger
  •  Träffade sebastian i början av året som jag gillade men allt blev katastrof
  • Började ta upp kontakten igen med Siri som är min barndomskompis
  • Var på metaltown med några polare som ledde till bråk med emma sturk, som är löst
  • träffade min nuvarande pojkvän på en fest i sommras av en slump
  • I oktober förlorade jag min bästa vän som jag har tillbringat nästan varje dag hos, min laica<3
  • I november fick jag en egen lägenhet 5 minuter från stan
  • 25 december firar jag och Jesper (nisse) typ 3 månader ( har inget datum än, haha)
  • Har haft en och annan sne fylla
  • Känt mig svikt många gånger av mina kompisar under 2008




Jag har en del nyårslöften också som jag tänkt och skriva nån annan dag!


Kommentarer
Postat av: S

du är ju fortfarande tänd på mig, FAN SLÄPP TILL !!!!!

2008-12-25 @ 09:43:35
Postat av: dirtycarrouu.blogg.se

Jag vet att det inte är sebastian som skriver, men ialla vem det nu är så har jag släppt sebastian helt! Trodde inte att jag skulle göra det men nu har jag faktist inga känslor för honom och kommer nog aldrig få de...

2008-12-25 @ 14:16:22
URL: http://dirtycarrouu.blogg.se/
Postat av: Anonym

sebastian moberg ?

2009-03-31 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0