röjj i sälen!

Hej!
Idag har jag,simon,dennis,gabbe vart i lindvallen och högfjället och åkt snowboard!  Första timmarna i backen var det jätte isigt och svårt att svänga. Men senare på dagen blir det perfekt och åka! Sedan blev det afterski vid högfjället hotellet, lite smått kul!

Igår vare party och idag äre party å imorn äre party. Party all days. Men ikväll är ja nykter vart så himla trött efter snowboardåkningen så ligger här i sängen och skriver lite medans det är fullt ös utanför min dörr. Hör musiken spela jävligt högt. Men jag är ju rolig även om jag är nykter såå whatever :D Lollo liggger under mig och håller på och pusslar, haha!

byebye carrrrouuugirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0