open open

  • HejHej!  (vad jag fick i julklapp står längre ner)

    Sådär nu har familjen och jag vart hos farmor och farfar och firat jul. Farmor och Farfar är så himla roliga, man skrattar typ jämt åt dom för dom är så vimsiga osv, haha!
    Sen satt vi och snacka om andar och allt som hände i vårt förra hus. Haha kanske skumt samtalsämne för vissa men om man har vart med om mycket så är det alls inte skumt.

    Jag har vart med om mycket sjukheter i mitt förra hus och det var jag som inte orkade bo kvar i huset så därför byggde vi ett helt nytt hus som det är helt lugnt i och det känns skit skönt.  Jag kunde inte ens vara ensam mitt på ljusa dagen i huset, jag var jämt rädd. Vissa av mina kompisar var rädda för att vara hemma hos mig, vissa vågade inte ens gå in på toan. 

    Men skitsamma, vill ni veta vad jag fick i julklapp?
  • 2 par örhängen
  • Bh+trosor
  • extern hårdisk 320 gig
  • singstar disney
  • 300:- på kicks
  • 300:- på J&C
  • 300:- på Gina tricot
  • 250:- på glitter
  • 850:- i handen
  • handukar, 2 set
  • chokladask+after eight
  • prydnadskruka
  • strumpor
  • Jag är jätte nöjd över allt jag fått, tack allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0