julshopping #3

Hejsan!

jag tror de blev julshopping nr 3 idag men har allt fixat nu till alla människor som står mig nära! 2500:- spikat har de gått åt till julklappar. Miin bror fick den dyraste för 700:-.  Var på Marieberg med louise och shopade sen träffade vi våran svenska/engelska lärare som önskade oss en god jul.  Sen av en slump när lollo hade gått så träffade jag på pappa på marieberg!
Ska hem till familjen imorgon och sova där och vara där over juldagarna tror jag.  På fredag annan dag jul hoppas jag på partyy. Plus att gabbe ska ju åka te austrailen i 3 månader så jag tycker att han borde ha en avskedsfest i helgen!  Måste även säga att jag saknar SÄLEN!!!! roligaste ever!!!

Snart ska jag åka till nisse pissseee, byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi måste fixa nått kul på annandagen tycker jag :D <3

2008-12-24 @ 12:43:30
Postat av: Anonym

ja vi måste fixa nått kul på annandagen tycker jag :D <3

2008-12-24 @ 12:43:43
Postat av: Catherine

fin blogg du har :)

2008-12-28 @ 23:29:46
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0