JAA Italien here I comes!





Haha helt sjukt, jag har aldrig tur men idag hade jag det... ska berätta nu 

 10 stycken  hade sökt att vara utbytesstudent och åka till Italien från sam idrott ( min linje )  och dom lottade 6 st och jag blev en av dom! Så jag är riktikgt glad just nu. Det ska bli kul att åka för vi kommer göra massa roliga grejjer därborta in Italy. Det är högsäsong där när vi åker dit , 26 maj och vi kommer bl.a. vindsurfa, äta på stranden och få följa med dom i skolan.

Personerna jag vet ska följa med är Henrik Andersson, Johanna almeen, Gabriella Bager, Oscar ylitalio, Frekdrik efternamn? å JAG !!!  Kommer nog bli svin kul hoppas jag iaf!

/ Carrouuu'


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad kul du ska ha :D:D

2008-12-16 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0