Ingen repris från nyår tack!

God Kväll!
Ska börja med att säga att bowlingen gick skit idag, jag förlorade! inga mer kommentarer om det förutom att jag är en dålig förlorare!

(bilden från förra nyår)
Nyår:
I år ska vi äta tjejmiddag hos mig, jag och mina tjejkompisar. Sedan vid kl 21.00 ska vi på fest kanske till min bror och hans kompisar, det skulle tydligen vara mycket folk hos bengan. Eller om det kommer något annat förslag till nyår! Sedan blir det att dra upp på stan för att se tolvslaget, hurrraaaa! Efterfesten? Jaa ett förslag finns hos min pojkvän men får se...

Dom jag vet ska komma till mig är:
Elin bergström
Hanna bergström
Elin Luuk + syrra
Josephine lindström
Emma Sturk
Veronica
Ewelina


Sen kommer det säkert bli nån till iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Lodesjö! :D

HEY!!

Jag är på jackt efter Josephine Lindström bor hon i örebro och rider ?! haft/har en ponny som heter ramour? om du känenr henne och hon har Msn be henne att höra av sig till mig!

MVH AMANDA [email protected]

2009-03-15 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0