home from school

Var så trött imorse och har så mycket att göra idag att jag var tvungen att skippa skolan eftersom jag också är så himla förkyld. Not good men ibland måste man!

Igår var jag på ikea med mamma vi handlade julpynt te min lägenhet.jätte mysigt vart köket tex, gjorde en egen lampa med pynt tex. zöötsöt!  Fick ju ett presentkort på Ikea av min bror när jag fyllde år så den utnyttjade jag igår.

Idag blire Mariberg och handla julklappar,  imorn blir backstage lr det nya namnet " stället " som det heter. Emma sturk min kompis har fått gratisbiljetter dit så de är ju skit bra, varför inte sticka dit ? Tänkte ha lite förfest hemma hos mig imorn så alla som ska dit får gärna komma till mig innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0