Ännu en ny dag

Idag är det en ny dag, söndag! Så det betyder att det är skola imorgon, suck! Men jag får tänka att det inte är så länge kvar till lovet och sälen! Denna vecka har vi matteprov och så ligger  jag efter i Engelska med en bokreccension. Det gör en riktigt deppig!  Det går ut över alla, jag blir inte lika glad eftersom man får så mycket att tänka på. Hatar att känna att man måste åka hem för att plugga när man istället skulle kunnna mysa, kolla film, gå på stan, vara med kompisar och bara ta det lugnt som sagt.  Inte så långt kvar tills jag åker till linköping heller, hur ska jag hitta i den staden? jag får en karta för att sedan hitta kontoret, hm hur ska det gå?

Jesper sitter och pluggar, han ska göra det hela dagen idag. Jag sitter vid datorn och väntar tills min fotbollsträning ska börja, kl kvart i 6! Är sjukt taggad på att börja på hockey ´men tror inte att jag har tiden för den sporten även om jag vill så gärna!


Ha det bra allihopa! /Carrou



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas din söndag blev fin!

2008-12-07 @ 19:21:00
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0